هنگامی که راننده ترمز را فشار می دهد، یک سیلندر چرخ در سیستم ترمز درام، کفشک ترمز را به سمت بیرون، در مقابل داخل درام، مجبور می کند. این باعث ایجاد اصطکاک بین آستر و درام می شود و باعث ترمز خودرو می شود.
انرژی جنبشی به صورت گرما تلف می شود. کفشهای ترمز اغلب برای محور عقب استفاده میشوند، بهویژه که اکثر خودروهای مدرن با شدت بیشتری روی چرخهای جلو ترمز میکنند، بنابراین دمایی که ترمزهای عقب باید تحمل کنند چندان بالا نیست. سیستم های ترمز درام علاوه بر هزینه ساخت کمتر، می توانند به عنوان ترمز دستی موثرتر از ترمزهای دیسکی باشند.
تفاوت بین لنت ترمز نیسان ماکسیما و کفشک ترمز چیست؟ تفاوت های اصلی بین لنت ترمز و کفشک ترمز عبارتند از:
لنت ترمز نیسان ماکسیما و کفشک ترمز در سیستم ترمز خود به طور متفاوتی قرار می گیرند. لنت های ترمز در داخل یک کالیپر قرار می گیرند که دیسک ترمز را احاطه کرده است و کفش های ترمز در داخل درام ترمز قرار می گیرند.
کفش های ترمز معمولاً بسیار بیشتر از لنت ترمز نیسان ماکسیما دوام می آورند. معمولاً آنها روی محور عقب قرار می گیرند و نسبت بسیار کمتری از کار ترمز را بر عهده می گیرند.
آیا به لنت ترمز یا کفشک ترمز نیاز دارم؟ در حالی که نمی توانید روی یک چرخ با هم ترکیب کنید برای مثال استفاده از لنت ترمز با ترمز درام یا لنت ترمز با ترمز دیسکی ممکن است هم لنت ترمز و هم کفشک روی یک ماشین داشته باشید.
در واقع، بسیاری از خودروها از ترکیبی از این دو خودرو استفاده میکنند که اغلب کوچکتر هستند، با سیستمهای ترمز دیسکی در محور جلو و سیستمهای ترمز درام بر روی محور عقب نصب شده است.
با گزینه های بسیار زیاد، انتخاب اجزای با کیفیت برای سیستم ترمز مهم است. به همین دلیل است که شما به یک قهرمان نیاز دارید.
محتوای موجود در این مقاله فقط برای مقاصد سرگرمی و اطلاعاتی است و نباید به جای درخواست مشاوره حرفه ای از یک تکنسین یا مکانیک معتبر استفاده شود.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.